ikony social media

Ważna rola kanałów social media

Sociaikony social medial media? Kto o tym słyszał w roku 90…

Właśnie weszliśmy w 2019 rok. Kto pamięta początki ery komputerowej i lata 90 – niech sobie przypomni jak wyglądała rzeczywistość. Kafejki internetowe, osiedlowe i uczelniane LANy, #IRC, eDonkey 🙂 oraz nieśmiertelne tytuły gier z tamtych czasów. Ciekawa z dzisiejszej perspektywy jest wizja ówczesnych autorów gier dotyczącą roku 2020 i tym podobnych. Futurystyczne  pojazdy, latające samochody, lasery i wszędzie roboty. Rzeczywistość co prawda aż tak daleko nie odleciała, jednak mało kto przypuszczał kierunki rozwoju sieci internet jakie nastąpiły w ciągu tych 30 lat.

 

Zła opinia nie będzie zła, jeśli na nią odpowiednio zareagujemy

Facebook, Youtube, Twitter, Instagram czy też Google+ wraz z rozwojem urządzeń mobilnych stały się codziennym medium informacyjnym odbierając tym samym oglądalność dominującej do tej pory telewizji. Można stwierdzić, że taki kierunek jest nieuniknioną koleją rzeczy globalnego dostępu do internetu. Wraz z nadejściem ery internetu 2.0 odległości przestały mieć znaczenie. Dziś mamy dostęp do streamingu live, messangera, facetime’a. To wszystko likwiduje bariery i pozwala utrzymywać kontakty niezależnie od miejsca zamieszkania. Śmiało można stwierdzić, że kto nie płynie z nurtem ten sporo traci. Podobnie ma się rzecz do firm. Sumiennie prowadzone firmowe kanały w sieciach społecznościowych pozwalają poznawać opinie klientów i co najważniejsze na nie odpowiednio reagować. W dobie tak szybkiej wymiany informacji czas i jakość działań marketingowych jest decydujący. Jedna zła opinia może wyrządzić dużo szkody naszemu wizerunkowi, jeżeli jednak na nią odpowiednio zareagujemy odwrócimy jej negatywną rolę na naszą korzyść. Pamiętajcie, nic w internecie nie dzieje się przypadkowo, a My czyli Adloop jesteśmy od tego żeby Was wyręczyć.

Szczęśliwego Nowego Roku,

Michał

Technik SEO