Praktyczne wsparcie przy budowaniu pozycji witryny

Internet zdominował nasze życie do tego stopnia, że nie wyobrażamy sobie bez niego codzienności. Prowadzenie biznesu bez widoczności w internecie nie zapewni prawidłowego rozwoju a coraz częściej jest praktycznie niemożliwe. Rosnąca konkurencja powoduje, że coraz ciężej zaistnieć w sieci dopiero co startującym przedsiębiorcom. Jak pokazują analizy, pierwsza strona wyników wyszukiwarki jest często także jedyną stroną gdzie zaglądają klienci, gdyż przeszło 80% wszystkich wyników wyszukania kończy się właśnie tam.

Jak zatem znaleźć się w wynikach pierwszej strony w google czy tez bing’a?

Mimo, że na to pytanie nie ma jednej odpowiedzi postaramy się skupić na najistotniejszych elementach budowania naszej pozycji w świecie wyszukiwarek.

Przede wszystkim treść na stronie powinna być wartościowa. Dzisiejszy internet wygląda już zupełnie inaczej niż jeszcze 5 lat temu. Doskonalenie algorytmów wyszukiwarek doprowadziło do sytuacji gdzie nietrafione działania (pseudo) optymalizacyjne potrafią wyrządzić poważne szkody dla jakości witryny. Wartość jest oceniana ponad wszystko. Chcąc osiągnąć zadowalające wyniki trzeba poświęcić “tematowi” sporo czasu i pracy. Z naszego doświadczenia wiemy, że można to zrobić z obopólną korzyścią zarówno dla użytkowników oraz właściciela witryny. Wartościowa i merytoryczna treść jest produktem samym w sobie, obroni się sama i zdobędzie naturalne linkowania. Można powiedzieć, że wartościowy temat “żyje swoim własnym życiem”.

Z tego powodu tak ważne jest dobranie odpowiedniej strategii już na samym początku działań agencji. Co ważne, klient powinien mieć szansę poznać plan. Jeżeli nie dostaniemy takiej szansy jako klienci – powinna zapalić się nam czerwona lampka ostrzegawcza.

Zapytaj Nas o wycenę pozycjonowania:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *